Fredag + Lördag!

I fredags så jobbade jag först fram till klockan 19.30 och efter det mötte jag upp Jennie som redan hade hunnit springa in på systemet och köpt vin till oss. Vi gick in på Coop och handlade lite gott till kvällen och hade bara planerat att ta det lugnt. Men några glas senare fick vi besök. Det var trevligt trotts lite kaxigheter haha! Somnade inte förens klockan 5 på morgonen. 

Min farbror hämtade mig idag och så åkte vi och plockade upp min söta farmor och åkte hem lagade mat och hade det trevligt. Min syster åker ju tillbaka till Australien imorgon tidigt på morgonen så har umgåtts med henne hela dagen och kvällen. Peter och Pia kom förbi en sväng senare med och Isa. Så vi har suttit och skrattat och pratat och nästan gråtit för att säga hejdå till Emelie.

Men ett år går fort och det är inte långt kvar tills jag åker iväg nu :) 


Jag och min fina syster i somras ! :)

Postat av: pämelis

hej, kan du inte starta nån tävling igen? hittade dina gamla bloggar och dina gamla tävlingar, riktigt bra ju. synd att jag inte hittat din blogg innan ;(

2012-01-29 @ 07:09:54
URL: http://pamelalindstrom.blogg.se/
Postat av: Ebba

Shit ni är lik! :D

2012-01-29 @ 17:19:39
URL: http://ebbakvarme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: